Na zakup części pozostałych po rozbiórce użytkowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 urządzenia dla osób niepełnosprawnych VIMEG typ V61, rok produkcji – 1996 (platforma przychodowa)
W odpowiedzi na ogłoszenie dotyczące zakupu części pozostałych po rozbiórce użytkowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 urządzenia dla osób niepełnosprawnych, składam/y ofertę na kwotę: ………………. zł (słownie złotych: ………………………………………………………………..……………………)
Akceptuję/emy warunki udziału w postępowaniu i oświadczam/y, że zapoznałam/em się ze stanem przedmiotu sprzedaży / biorę/bierzemy odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.*
Zobowiązuję się do załadunku i transportu przedmiotu zakupu we własnym zakresie.
Stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mi/nam znany i nie wnoszę/wnosimy w tym zakresie zastrzeżeń.
…………………………………
/podpis oferenta/
OGŁOSZENIE Informuję, iZ Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach,przy ul. Sięnkiewicza 30 posiada do sprzedaży części pozostałe po rozbiórce urządzenia dla osób niepełnosprawnych VIMEG typ V61, rok produkcji – l996 (winda przychodowa / platforma). Główne elementy platformy, to: prowadnice, konstrukcja platformy, napęd. Urządzenie użytkowane było do stycznia br. ptzez Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewtcza30, Jednostki organizacyjnę oraz osoby ftzyczne zainteresowane zakupem przedmiotu sprzedaży proszone są o składanie oferl cenowych nazałączonym do ogłoszenia druku. Załadunęk zakupionych części platforrny będą na\eżały do obowiązku Kupującego i będą prowadzone zgodnie z przepisami o ochronie środowiska i innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Przedmiot sprzedaży Kupujący odbierze własnym transportem, po przedstawieniu dowodu wpłaty ustalonej nalezności, w terminie uzgodnionym z Dyrektorem DPS. Oferty na|eży składać w terminie do dnia 22 marca2024r. w pokoju administracji DPS na parterze, w zaklejonych kopertach z napisem: ,,Oferta cenowa na zakup elementów platformy przyschodowej „. Ustala się minimalną cenę zakupu na poziomie: 1.000,00 zł. Płatność: przelewem na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej, 38-300 Gorlice, ul. Sierrkiewicza3}, nr rachunku 19 1240 4]48 1111 0000 487] 0488. Gorlice. l2 tlrarca żOż4r. DYREKTOR DOMU POMOCY §POLECZNEJ
Klauzula informacyjna dla wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanego dalej dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/a danych osobowych (zwanych dalej danymi) jest Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Sienkiewicza 30, 38-300 Gorlice (zwany dalej Administratorem). Można skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: 38-300 Gorlice, ul. Sienkiewicza 30 lub telefonując pod numer: 18 352 67 08. Można również skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych Pana Romualda Niemca,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem związanym ze sprzedażą elementów platformy przychodowej zdemontowanej w Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30.
Pani/a dane przetwarzane są tylko w celu realizacji ww. zadania.
Nie udostępniamy Pani/a danych innym odbiorcom oprócz podmiotów upoważnionych
na podstawie przepisów prawa.
Administrator nie zamierza przekazywać Pani/a danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Pani/a dane będą przechowywane prze okres wynikający z kategoryzacji danych, zgodnie
z Instrukcją Kancelaryjną Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30.
Ma Pani/Pan prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz zaktualizowania.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
W oparciu o Pani/a dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/a zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
Nazwa programu: „Dostępna przestrzeń publiczna”
Nazwa projektu: „Zakup i montaż platformy przychodowej w budynku domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30”
Umowa nr PPA/000028/06/D o dofinansowanie projektu w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” zawarta w dniu 27 listopada 2023r.
z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą
w Warszawie, al. Jana Pawła II nr 13, w ramach Programu Dostępna przestrzeń publiczna
Moduł A Programu – likwidacja barier architektonicznych lub informacyjno – komunikacyjnych
Termin realizacji projektu: 01.11.2023 – 31.03.2024r.
Wartość dofinansowania realizacji zadania ze środków FPRON: 29.808,00 zł
Całkowita wartość zadania: 37.260,00 zł
W związku z otrzymanym dofinansowaniem Powiat Gorlicki, jako beneficjent programu „Dostępna przestrzeń publiczna” realizuje projekt pod nazwą: „Zakup
i montaż platformy przychodowej w budynku domu Pomocy Społecznej
w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30” Celem projektu jest poprawa dostępności architektonicznej polegająca na zapewnieniu mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej możliwości pełnego korzystania z usług świadczonych w placówce poprzez instalację urządzenia umożliwiającego dostęp do pomieszczeń na
I piętrze budynku i likwidację barier architektonicznych.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 30 w Gorlicach ogłasza przetarg ofertowy na wycinkę drzew wraz z usunięciem pni i uporządkowaniem terenu.