Gorlice, dnia ………………….
Nazwa i siedziba oferenta:
…………………………………………
………………………………………………….
Osoba upoważniona do kontaktu:
…………………………………………………..
Telefon:  ……………………………………
adres email: ……………………………………

 

Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej

w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30

 

OFERTA

Na zakup części pozostałych po rozbiórce użytkowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 urządzenia dla osób niepełnosprawnych VIMEG typ V61, rok produkcji – 1996 (platforma przychodowa)

 

  1. W odpowiedzi na ogłoszenie dotyczące zakupu części pozostałych po rozbiórce użytkowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 urządzenia dla osób niepełnosprawnych, składam/y ofertę na kwotę: ………………. zł (słownie złotych: ………………………………………………………………..……………………)

  2. Akceptuję/emy warunki udziału w postępowaniu i oświadczam/y, że zapoznałam/em się ze stanem przedmiotu sprzedaży / biorę/bierzemy odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.*

  3. Zobowiązuję się do załadunku i transportu przedmiotu zakupu we własnym zakresie.

  4. Stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mi/nam znany i nie wnoszę/wnosimy w tym zakresie zastrzeżeń.

 

                                                                                             …………………………………

                                                                                                 /podpis oferenta/

 

OGŁOSZENIE
Informuję, iZ Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach,przy ul. Sięnkiewicza 30 posiada
do sprzedaży części pozostałe po rozbiórce urządzenia dla osób niepełnosprawnych VIMEG
typ V61, rok produkcji – l996 (winda przychodowa / platforma). Główne elementy platformy,
to: prowadnice, konstrukcja platformy, napęd. Urządzenie użytkowane było do stycznia br.
ptzez Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewtcza30,
Jednostki organizacyjnę oraz osoby ftzyczne zainteresowane zakupem przedmiotu
sprzedaży proszone są o składanie oferl cenowych nazałączonym do ogłoszenia druku.
Załadunęk zakupionych części platforrny będą na\eżały do obowiązku Kupującego
i będą prowadzone zgodnie z przepisami o ochronie środowiska i innymi przepisami
powszechnie obowiązującego prawa. Przedmiot sprzedaży Kupujący odbierze własnym
transportem, po przedstawieniu dowodu wpłaty ustalonej nalezności, w terminie
uzgodnionym z Dyrektorem DPS.
Oferty na|eży składać w terminie do dnia 22 marca2024r. w pokoju administracji DPS
na parterze, w zaklejonych kopertach z napisem: ,,Oferta cenowa na zakup elementów
platformy przyschodowej „.
Ustala się minimalną cenę zakupu na poziomie: 1.000,00 zł.
Płatność: przelewem na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej, 38-300
Gorlice, ul. Sierrkiewicza3}, nr rachunku 19 1240 4]48 1111 0000 487] 0488.
Gorlice. l2 tlrarca żOż4r.
DYREKTOR
DOMU POMOCY §POLECZNEJ

Klauzula informacyjna dla wykonawców biorących udział w niniejszym  postępowaniu

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanego dalej dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych (zwanych dalej danymi) jest Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Sienkiewicza 30, 38-300 Gorlice (zwany dalej Administratorem). Można skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: 38-300 Gorlice, ul. Sienkiewicza 30 lub telefonując pod numer: 18 352 67 08. Można również skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych Pana Romualda Niemca,

    e-mail: inspektor@rn-serwis.pl,

  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem związanym ze sprzedażą elementów platformy przychodowej zdemontowanej w Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30.

  3. Pani/a dane przetwarzane są tylko w celu realizacji ww. zadania.

  4. Nie udostępniamy Pani/a danych innym odbiorcom oprócz podmiotów upoważnionych

    na podstawie przepisów prawa.

  5. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/a danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

  6. Pani/a dane będą przechowywane prze okres wynikający z kategoryzacji danych, zgodnie

    z Instrukcją Kancelaryjną Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30.

  7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz zaktualizowania.

  8. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  9. W oparciu o Pani/a dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/a zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

 

 

 

  1. Nazwa programu: „Dostępna przestrzeń publiczna”

  2. Nazwa projektu: „Zakup i montaż platformy przychodowej w budynku domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30”

  3. Umowa nr PPA/000028/06/D o dofinansowanie projektu w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” zawarta w dniu 27 listopada 2023r.

    z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą

    w Warszawie, al. Jana Pawła II nr 13, w ramach Programu Dostępna przestrzeń publiczna

  4. Moduł A Programu – likwidacja barier architektonicznych lub informacyjno – komunikacyjnych

  5. Termin realizacji projektu: 01.11.2023 – 31.03.2024r.

  6. Wartość dofinansowania realizacji zadania ze środków FPRON: 29.808,00 zł

  7. Całkowita wartość zadania: 37.260,00 zł

  8. W związku z otrzymanym dofinansowaniem Powiat Gorlicki, jako beneficjent programu „Dostępna przestrzeń publiczna” realizuje projekt pod nazwą: „Zakup

    i montaż platformy przychodowej w budynku domu Pomocy Społecznej

    w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30” Celem projektu jest poprawa dostępności architektonicznej polegająca na zapewnieniu mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej możliwości pełnego korzystania z usług świadczonych w placówce poprzez instalację urządzenia umożliwiającego dostęp do pomieszczeń na

    I piętrze budynku i likwidację barier architektonicznych.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 30 w Gorlicach ogłasza przetarg ofertowy na wycinkę drzew wraz z usunięciem pni i uporządkowaniem terenu.

Szczegóły poniżej.

Załączniki (linki):

oferta

wzór umowy

https://bip.malopolska.pl/dpsgorlices,a,2351729,przetarg-ofertowy-na-wycinke-drzew.html

Dom Pomocy Społecznej w Gorlicach przy ul. Sienkiewicza 30 przedstawia poniżej plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022r.

Link do planu (format pdf)

skan informacji o depozycie pieniężnym pozostałym po zmarłym mieszkańcu DPS
Przewiń na górę
Skip to content