Informacja o Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 30 w Gorlicach w tekście łatwym do czytania (ETR)

Dom Pomocy Społecznej, czyli w skrócie DPS, znajduje się przy ul. Sienkiewicza 30 w Gorlicach.

Tak wygląda budynek, w którym się znajduje.

wejście główne do budynku DPS

Czym zajmuje się DPS?

W DPS mieszkają osoby starsze i chore, które potrzebują opieki przez całą dobę.

Opiekują się nimi opiekunowie, pielęgniarki, psycholog, fizjoterapeuta, kapelan.

Pracownik socjalny pomaga, na przykład w sprawach urzędowych czy osobistych.

Nasi mieszkańcy mogą brać udział w terapii zajęciowej, na przykład malować, śpiewać, sadzić kwiaty. Mogą także jeździć na wycieczki, do kina, brać udział w różnych wydarzeniach.

opiekunka i starsza osoba

Dyrektorem DPS jest pani Ewa Chłanda.

Godziny pracy

DPS jest czynny całą dobę. Dyrektor, kierownicy i pracownicy socjalni pracują od poniedziałku do piątku od godziny 7 do godziny 15.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, co zrobić, żeby u nas zamieszkać lub zapytać jak pomagamy mieszkańcom:

  • Zadzwoń na numer 18 352 67 08 lub 666 362 092
  • Przyjdź do budynku DPS.

Możesz też wysłać e-mail na adres: dpsgorlice_s@wp.pl

Możesz także  napisać pismo i wysłać je na adres:

Dom Pomocy Społecznej

ulica Sienkiewicza 30

38-300 Gorlice

lub przynieść pismo do budynku DPS.

Dostępność architektoniczna

Jeśli przyjedziesz do nas autem zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu.

Miejsce znajdziesz po lewej stronie budynku DPS od strony ul. Sienkiewicza.

Miejsce parkingowe jest oznakowane tabliczką z kolorem niebieskim z białym symbolem niepełnosprawności.

miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej

Budynek DPS jest dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.

Przy wejściu do DPS jest podjazd dla wózków oraz schody z poręczami.

podjazd dla wózków inwalidzkich przed wejściem głównym do DPS
schody z poręczami przed wejściem głównym do DPS

Korytarze są odpowiednio szerokie dla osób poruszających się na wózkach. W budynku znajdują się windy.

Toalety dla osób niepełnosprawnych są na każdym piętrze.

korytarz w budynku DPS
winda w budynku DPS
toaleta dla osób niepełnosprawnych w budynku DPS

Do DPS można wejść z psem asystującym.

 

Zapraszamy do naszego Domu.

Przewiń na górę
Skip to content